sreda, 30. januar 2008

Nagradna igra-----da se poliže

Kot sam že,enkrat obljubo,sam držo besede in naredo.
Nobedan neč ni hoto,da mi da, pol pa sam u trgovine šo,pa sam kupo neki,da se da, kermu,kad bo zmago.
Kupo sam lizaljko ,da se poliže mal,ena od merkatora od pomaranče narejena.
Ne vem,je dobra al ni,nikol je še probo nisam.
Mogoče je,da se odgovori na 5 odgovore,kir je taprao sam jast vem.
Igra se bo nehala ćez dve tedna,mogoče bo kir isto povedo.Pol pa bom jast Fehim sam odločo kermu ,da se nagrada da.
Nagradno uprašanje se oglasi:.

KVA JE FEHIM UČERI DELO?

1.Skuter razbijo.....
2.Od Špele pičke lizo....
3.Na roke ga meto....
4.Od sebe prst u rit porivo....
5.Boli me kurac......

Tut 5 je žihar ,da se obkroži,sam ta ni, da se lizaljka pol dobi.
Tist ,kad bo zmago,pol mi se na maila naslov napiše,pa bom poštom poslao.Use bo Fehim zrikto,neč ni DDV ,da se plača al poštnine kej.
Ni pa moguče,da se u € plača nagrada,je pa moguče,da se na kerga prenese,če ima kir stare mame al dede pa ,da oni radi da poližejo.
Usi zdej tuki odospod,odgovore da napišete,pol pa bom 13.2.2007 enga izžrebo.Še slika ,da se pogleda,kera je lizika v uprašanju.

6 komentarjev:

Centrifuzija pravi ...

Tole je pa kot v šoli, Fehim. Veliko sem razmišljala in sedaj se bom naloge lotila taktično.

5. - ni res, ker nimam kurca.
4. - to si se malo pohecal, kajne? Ker sicer si resen fant in ne vem, zakaj bi si prst v rito dajal.
2. - Špela ti kaj takega gotovo še ne bi dovolila. Ona je pridna punca.
Ostaneta le še dva odgovora, ki sta zelo vrjetna.
1. - Tole je zelo možno, ampak bi potem Šaban tebe razbil. Ker bi bil polomljen, gotovo ne bi mogel natipkati tega.
Odgovor je 3. Na roke si si ga metal! In to velja za vsak dan, tako da lahko vsak dan rečeš, da se je to včeraj dogajalo.

A sem zmagala? Fehim, a bom lahko lizala? A bom dobila liziko?

Anonimni pravi ...

Ah, centrifuzija, zdaj si mi pa odgovor ukradla.
No, potem bom pa rekla, da je pravi 2. odgovor.
(Čeprav dvomim, glede na to, da Špela ni bila preveč navdušena nad božanjem po prsih. Po drugi strani pa pri tej današnji mladini nikoli ne veš...)

Fehim-Šabanov sin pravi ...

@Centrifuga, kam ti se mudi.Nagradna igra se še ni nehala, če bom teb reko pol bo usak uprašanje vedo.Te ne sme, da se dela.
@Mucka, zdej Špela hoče že, da se je po joškama mal žihar.

adj. pravi ...

Po mojem si kar od Špele pičko lizo. Zato je lizika v uprašanju.

eka pravi ...

fehim, js pravim, da si si ga na roke metu, ker karkoli se dogajalo okrog tebe, si ga moru enkrat vrzt, je le cel dan minu, a ne.

js mam pa zate eno drugo vprasanje, en slovenc mi je namrec povedu za tvoj blog in ko sem brala, sem rekla da ti ze nisi 15 let star, on vztraja, da si .. in padla je stava. js pravim da ta humor ni moglo ustvariti tok mlado bitje, on pa sploh ne vidi humorja se mi zdi.
tko da te prosim, da nam po pravici sporocis to informacijo, lahko na email: zapopizdit@gmail.com

pa ce zmagam, posljem jaz tebi eno liziko, tako bol fensi, chupa chups recimo.

hvala

Fehim-Šabanov sin pravi ...

@dinozauer,ne sme še,da se pove.Prid tuki 13.2,da se pogleda,kir je zmago

@eka,mal sam razmišljo,kva,da se na tvoj blog naredi nagradna igra?
Pa se use,kiri te gledajo upraša kolk je Fehim star,pa bo tist dobo tvoj čupa čups,da poliže,kir bo zmago.
Zdej,ko sam tebe na slike zamirko,pa bom od tebe maila posparvo,pa bom ti mogoce tuki pa tam kej napiso.