ponedeljek, 17. december 2007

DPD i Miha,jebovas bog,da vas jebo !!!!!!

Mal prej,kad pridem domo,grem u kaslca pa najdem listak unutar.Jeeeeeeee,sam reko ,Šaban,pejt gremo u Ljubljane siguran sam dobio tiste drsaljke,kad smo naručil ispret ebaya,ni nas blo doma kad je bio poštar tuki,pejmo iskat tam.
Pejmo,fotar je zalaufo Golf IV gti turbo,pa se odpeljemo nas dva.Uprašam jast njega,pa ti veš,ki je to.Seve da ,da vem.Grem jast velikrat pod lipe avte iskat,pa kva nebi to,da najdemo.Dobar,trikrat je drugam zavijo,2 ure iščemo,pa pridemo tam pa eni rečeju:tuki jih je dovg ni.Ja ja,reče ena teta,men huda pička.Bom dala od njihovo telefonsko.U redu,hvala pove ati Šaban.Pokliče Šaban njih,ki ste vi pizda vam materina!!
Mi tuki ,a kje vi????
Neč,gremo jutar spet tam iskat,na Celovške nekam.Sam mal me je strah,da jutar nebo Šaban,use tam pofuko,kad se norca sa ljudi delaju.Tuki odospod pa slika,da nebo gdo reko,da sam lagao.Na Kamniške 41 jes moj kurac DPD.....

3 komentarji:

Fehim-Šabanov sin pravi ...

drsaljke sam dobo,smo šli jast pa mami Tonka,da nebi Šaban kerga prebijo

Anonimni pravi ...

hahahhahahaha pa ti si lud.

svaka ti čast stari, obvladaš pisanje v narečju. evo, te bom dala v povezave, pa glej, da boš dobar piso, kar drugače ti bom jebala ježa. :)

Fehim-Šabanov sin pravi ...

U redu Katarina,bom mirko kva se piše,da se u mene pol povezave da.
Da nisi ti Katarina,tista,ki pr nje dve punčke skoz morajo ,da se dela,pol pa tolk mal žepnine,da se dobi?