sreda, 23. januar 2008

Anketa se je nehala

Gdo bi rade,da vas pofuko,sam vas uprašo.
-Štiri Fehima bi imele.
-Ena za atija Šabana navijala.
-Dve bi Halil,da jih pofuka.Sam tuki mora,da se pove,da ima Halil bol mejhan kurac,kad sam ga že večkrat vido,pa ni glih kej ,da se nuca velik.
-Tri in dvajset,pa jih se hoče,da mi usi tri njih,da jih pofukamo.
Tut mi en fant mail poslao,da gremo skupi na messenger,pa če bi hoto,da mu pokažem od mene Mile Kitiča.
Zaenkrat ne,kva pa veš,mogoče pa se bom premislo.
Hvala usim na sodelovanju s nami.

5 komentarjev:

Centrifuzija pravi ...

A bo še kakšna druga anketa, zdaj ko ta ne dela več? Al kaj bomo zdaj počeli?

Anonimni pravi ...

Zdej se lohk gremo Gnilo jajce :)

Fehim-Šabanov sin pravi ...

Zdej, bo Čez mal cajta,tuki da se začne NAGRADNA IGRA.Sam bom taprvo kašanga poisko,da bo sponzor bio.Use bom zrikto za vas, ki me gledate,neč ni treba, da se boji.Glih sam, od Špele pršo, kurba ej, kok sam je žgečkao.

Anonimni pravi ...

nč ti ni

Anonimni pravi ...

Dej, napiš še kej. Al pa daj kakšno anketo, ni treba ravno nagradne igre. Neki pač, da bo zabavno. :)