petek, 11. januar 2008

Šplela, kva bi ti delo !!!!!

Kurba, enkrat, kmal, ko sam tuki pršo u te šole,sam vido ene ful pičke.Ni ona u isti razred kot jazt, ona gre že v osmi.Tut sam bi moro, da že grem u njega ,sam se nisam preveč pomatro pa sam pol zaostao.
Sam, to se ne sme neč, da se porajta preveč ,bo že enkrat, je ati Šaban reko.
No, te pičke se je ime Špela, taka riđava je, mal mi bla ušeč, mal pa me nervirala ,pa sam je brcno u njegove noge,neki mi piskala.Pol pa ona povedala to mamici od nje,pol pa je ona šla na ravnetiljico,pa use povedala, takrat sam opomina dobo, pa mamica Tonka mi klofute opalila.
Tut Špele sam se moro,da se oprostim, ful me sram takrat bio.
No, da zdej povem, Špela pa moja suseda Dragana, su ful prijatalce.Skos mi Dragana na domofona pipka,pa reče,če bom kej pr uzuni pršo pa,da še Špela dol.
Bom zdej mal porajto,kva mi ta Špela hoče.....

7 komentarjev:

Nikolina pravi ...

Jah, verjetno so tvoja osvajanja uspešna :)

Anonimni pravi ...

Ma koja ti je ta špela? Da nis Darje mislu, ti bo roi po riti dal , ha ha

Centrifuzija pravi ...

Špela te peca. Tako kot je 1 in 1 tri.

Anonimni pravi ...

ne boš nič več objavil???

Anonimni pravi ...

Sigurno hočta trojčka.

Anonimni pravi ...

Fehim kje si???!!!

Fehim-Šabanov sin pravi ...

@centifuzija,imaš ti res.Zdej smo se midva z Špelom upecala
@vulgaris nabijalis,rad bi,da se ti oprostim,tok sam dela sa Špelom imeo
@morska,ki bi trojčke jazt imeo?ni mi še cajta,da bi otroke mirko
@nabijalis,tuki sam :)