nedelja, 6. januar 2008

San Francisco bod živjo

Je reko prijato,da se žihar pogleda,kdo use je tvoj blog vido.Pa sam gogle analitiks našraufo,da bom mal pomirko.Edan je iz Californie bio,pa edan iz Germany,pa Israel,pa Poland,pozdrav usim.
Sam zdej bom mal porajto,od kje mi ta Luda pride(niti sam je še vido,pa mi že ušeč),pol pa kad je bom najdo,bom k nje doma pršo,na njenga zvonca popipko,pa mi ona odpre,gate bom dol zabriso pa je fino opiko.

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ha ha....ti si šol u kurac...

Anonimni pravi ...

aja, pa mal je zmeden ta tvoj zemljevid....nisem jst z Bohinja :roll:

Fehim-Šabanov sin pravi ...

Jazt tud ne,zdej ga bom dol fukno,u Bohinju se zahaklo,pa zdej ne gre več naprej.

Anonimni pravi ...

pravilno...sterej hudiča če ne uboga

Anonimni pravi ...

Fehim, đe s ba, care :)))
moramo se vidit kaj pa bumo kaj rekli, če se ne bumo stepli prvo, ko ova luda vidiš da ne ve kje je doma sploh.
jazst pridem tam konec tedna do naše lepe ljubljane pogledat če naš Francl še kampira tam na sred, pa da vidim če bomo arestante kaj prej dobili ven iz aresta. pa da zalijemo še nou let usput, ko itak cajta zmanka zmeri, je treba pametan planirat, da se ne zaplaniramo.
pa mogoć še jazst ratam napičena do petak, kaj se ve, kdo mi bo na nogo stopu do takrat. je treba bit pametan pa konc.!

Fehim-Šabanov sin pravi ...

ti Mojca,kir je ta Franci?Res bi ti žihar tuki na obiska,da prideš,sam enkrat,ko mamica Tonka nekam gre,pol pa lahko jazt pa ti,......kva pa vem,mogoče bi še tist Franci pršo,pa pol midva oba,pa ti skupi,mi usi tri ,....

Anonimni pravi ...

Jaz sem od tuki. To je tle. Te pozdravljam. Tebe tam.

Anonimni pravi ...

Kaj pa jst?? A sem že s fige padla?
Ok, ok....tud prov....

Fehim-Šabanov sin pravi ...

hoto sam reč,jazt pa mojca,pa luda ,pa franci,usi štiri tuki,pol pa schweeps,...

Anonimni pravi ...

ja ja...zdej se kar ven vleči...

Anonimni pravi ...

Ne more se ven vleč, če še ni notr :)

Fehim-Šabanov sin pravi ...

Da ni kir Lude vido?
Ki mi je ona zdej šla?